Saturday, February 12, 2011

Harusku Terima...

Teringat kenangan aku bersamanya...Ntah pe2 la kan,segala tentangnya aku rasa amat indah...sesungguhnya dia bukan milik aku lagi..Aku sentiasa berharap akan bertemu dengannya,tapi segalanya tak mungkin berlaku kalau bukan dengan kehendakNya..Nape erk kita susah nak lupakan orang yang kita sayang sugguhpun dia sebenarnya sudah lama lupakan kita.adakah perasaan itu datangnya dari kesalahan kita yang dulu terhadapnya..actually i'm not sure what happend to me...why????i still remember him.....why...!!!why...!!!why..!!!Ya Allah...bantulah hambamu ini...hambamu xkuat..kenapa wajahnya sering kali muncul dalam fikiran aku..kenapa aku xmampu padam memory aku dengan dia..mampukan aku menipu diri sendiri sedangkan hati mengharapkan dia.Mampukan senyuman memadamkan rasa rindu aku padanya..???Sesungguhnya Allah maha mengetahui apa yang tersirat dan tersurat di atas segala yang berlaku.Aku yakin ada hikmah disebaliknya..
Sweet kan...!!!!

0 comments:

Post a Comment