Wednesday, February 9, 2011

Praktikal Di Irasuria venture Sdn.Bhd


Ni time aku wat praktikal kat Irasuria venture.Mula-mula rasa cam xbest jer...cz tengok macam dorang tak mersa alam je...tapi sebenarnya...best sangat...dorang semua baik-baik belaka.Aku keja start ari isnin -sabtu...kecuali minggu 1st.Sepanjang aku kerja kat sini macam-macam pengalaman aku dapat.Yang wat staf  Irasuri apelik 2,boleh plak aku baik-baik ngan Abg wat roti canai,mak cik kedai makan, Staf Irfaz...n banyak lagi la.Bos aku baik n spoting sangat.siap makan sekali ari-ari.kat Irasuria ni aku kenal ramai jugak la kawan-kawan.kak mun(penyelia aku la tu-yang pakai baju biru-)kak clah(-yang tudung pink 2-)dia ni dulu time aku LI Cik,tapi skang dah Puan da..yang paling slalu dok ngan aku nazir la(baju oren 2)comel kan dia..mak dia isau sampai xkasi dia makan tengahari dah..yang ktorang palaing takut nak tya plak Pak lah..hehe.A.jad lak x bnti2 dok mekena aku..hai...!!Ada lagi..mulut yang pling x bnti2 bercakap Maziah..dia ni adik kak mun..memg friendly sangat dia ni..besh la dapat kawan cam dia ni...dia ni photo genik..pantang jumpa camera je mesti kernyeh xsangga-sangga..pe2 pn aku asa best sangat kerja kat Irasuria ni...sape2 yang masih dok cari tempat nak LI 2 try2 la usha Syarikat ni...mana tau ada rezeki korang...~SELAMAT MENCUBA~


 Nazir,Kak Mun, Aku
 Aku & Kak Mun
Kak Clah,Kak Mun, Aku

0 comments:

Post a Comment